AdAmTifSyah Family

AdAmTifSyah Family

Monday, March 1, 2010

Dating Sempena Annivesary ke 7 .....

Hehehe....ramai jugak gang2 yang wish annivesary buat kami berdua. To all thank you very much. Moga doa kalian itu dimakbulkan Allah SWT. Amin..... So apa aktiviti suami dan isteri hari ini?? Suppose my hubby is on leave today. Mmm tapi quite ribut since panggilan dari opis bertalu2 masuk. Jadinya, plan jalan2 kol 11 pagi itu, ditunda ke sessi petang gara2 hubby perlu ke opis sebentar. Macam gitu laaa kalau kerja makan gaji.... Huhuhu..... Nak wat macaam ner? Nasib baik aku tak kisah dan memahami. Hehehe......

Around 230 pm hubby pun balik.... so apa lagi aku pun bersiap2 laa nak keluar. Uish.... for sure laa dalam kepala aku sudah ada tentatif yang tersendiri. First place pastinya pi makan2. Hehehe....Tader laa istimewa tara mana.... just pi kedai favourite kami di D'Santai Sunway Damansara. Juadah marbeles kat sini tomyam campur dan kerabu mangga. Aku order menu yang biasa kumakan.....hehehe.....takut order yang pelik2 nanti aku tak lalu plak aihh. Selera mak buyung ni tak leh diramalkan......


Tomyam seafood

Sup ekor ni hubby punya.....


Kerabu mangga


Ais kacang......



Dah kenyang2 kami pun ke One Utama. Mmm best...best..... Yer laa dah lama tak jalan berdua. Tader escort kiri dan kanan..... Tapikan..... aiseyman, tak turun keter lagi tepon hubby aku berdering lagik.... Kali ni staffnya dari Prai. Uish lama jugak kena tunggunya eh. Then kami pun bergerak ke Tanjung Golden Village. Ingat nak menonton wayang. Mmmm macam tader story best jek.... Again the phone ringging...... Aiseyman kali ni dari staffnya kat Tanjung Bin laa plak. Huhuhu..... My hubby is on leave jasadnya sahaja....tapi hakikatnya hati dan perasaannya kat opis yang sibuk gila itu.

Then, since hubby kena email benda penting pada colleguenya, mmm so aku decide; yang mudahnya balik aje. Tapi takkan nak balik tangan kosong kan?? Aku sempat sambar sebuah majalah deko. Mmm saja2 nak cari idea untuk renovation rumah esok2... Dan sementara aku membelek majalah, suami aku sempat jugak ke Eneos. Haaa cuba teka dia nak beli apa??? Jeng....jeng.....dia beli polish keter!!! Teruja you.....pi dating berdua-duaan sempena annivesary hubby beli polish keter. Sangat romantika de amour!! Aku diam jek laaa though aku geram laa jugak. Hehehe.... Cuma sebab aku dah memang masak dengan hobi keretanya itu; jadi aku layanz..... Hehehe...... Macam2 btul laaa ragamnya. Tapi apa yang penting dia dah berusaha epikan hati aku ini.... Thanks to my beloved bro.

Best laa magazine ni.....Banyak deko modern inside it.


Haaaa taraaa ni lah dia!!! Gilap laa puas2..... Hehehe.....


3 comments:

  1. Happy 7th Anniversary!! semoga sntiasa berbahagia ngan suami n keluarga tersayang yek..okla tu dpt outing berdua2an..selalunye bizi ngan anak2 jek kan..=D

    ReplyDelete
  2. ila,happy 7th anniversary to u n hubby..lupa nak wish smlm ms kita ym..semoga berkekalan hingga akhir hayat dn mendapat keredhaan Allah swt selamanya..AMIN

    ReplyDelete
  3. ila > mama zara - thank you mama zara... tu laa yg penting dating berdua. hehehe....

    ila > kak rifa - thanks kak rifa. amin untuk doa kak rifa buat ila....

    ReplyDelete