AdAmTifSyah Family

AdAmTifSyah Family

Saturday, March 6, 2010

Jamuan Mini Makan Malam Belated Annivesary SHARIFFILA

Malam tadi sempat jugak aku arrange mini jamuan kat rumah aku.... Mmm jamuan sempena apa pun aku tak sure. Jadi aku bagi nama jamuan ni jamuan kesyukuran sempena ulang tahun kahwin ketujuh laaa nampaknya. Hehehe.... lewat 4 hari..!! Tak kisah janji jalan..... Rasa lain macam plak kalau tak buat sebab kebiasaan aku memang akan buat though kecik2 jek... Hehehe..!!

Majlis bermula agak lewat. Hubby pun balik lewat gara2 ada meeting department yang bermula at 645 ptg. Mmm sabo jek laa aih. Jadi hubby selepas isyak barulah balik ke rumah. Tak lama kemudian, tetamu pertama pun datang. Hehehe.... adiknya Hubby; Mira dan suaminya Zam. Then Tukimin dan last baru lah Jee and Joe yang hanya selang beberapa rumah jek. Encik Tukimin memang langkah kanan.... hehehe. Actually dia nak amik dokumen jek dari hubby untuk dibawa pulang ke Tanjung Bin esok. Haaa apa lagi, mari...mari join!! Rugi kalau tak join!! Hehehe.... Menu today very simple - laksa penang, roti jala dengan kari ayam, Americam Chocolate Cake dan sarsi. Tader buah sebab aku terlupa nak beli. Hahahaha!!! Okey, jom layan 3 keping gambar yang kusnap.....

Cedok...jangan malu2 yek!! Pinggan campur2 sebab dah ada yang kubungkus masuk kotak. Hehehe.... semangat nak pindah.


Dah habis laksa, sila makan roti jala dan kek plak.


Eh, tambah lah lagi.....

No comments:

Post a Comment