Kalau opah mak, memang dia marah lah......
Hidangan tak leh di kawin2kan pinggannya!!
Kena seragam gitu!
Hihihi....
Tapi mak dan ayah memang bukan cerewet plus "ada kami kisah?"
Janji kenyang sedap lagi lazat.....
Udah....
Udah....
Ekekeke.....
Our dinner tonight lauk simple tapi sangat menyelerakan.......
Ni menu diet.... tapikan kalau nak kata menu malas masak pun yer jugak....
Ni menu diet.... tapikan kalau nak kata menu malas masak pun yer jugak....
Ikan bakar tawar + budu + bendi celur.
Senang jek dan yang paling penting yum yum..... nikmat gitu :)
Owhhh serius sedap....nak nak jika ikan itu ikan segar.....
Yang mata merah dan perut pecah tak masuk list ok!
Hidangan sebegini terasa seperti makan di kampung halaman gitu.
Yang mata merah dan perut pecah tak masuk list ok!
Hidangan sebegini terasa seperti makan di kampung halaman gitu.
Untuk anak4 mak masakkan kari telur jek....
Lau tak silap, tu menu lauk dewan makan sekolah mak dolu pada setiap hari Rabu....
Hihihi.....
Nostalgia plak dengan menu zaman remaja eh.....
Nostalgia plak dengan menu zaman remaja eh.....
By the way, ada yang terliur akan ikan bakar mak ni?? :))
Nasib lah eh....
Hihihi....
Nasib lah eh....
Hihihi....
mak, pinggan ni zaman dok Pontian lagi... time akak pi nak mkn, mmg ado jer terhidang atas meja.. sgt2 nostalgia gitu... hihi.. teringat leh mkn2 dgn let sekali..:)
ReplyDeleteWahhhh ada budu... feveret eynda tu :-)
ReplyDeleteuiks kak ilah.... maluk i. hahaha.....
ReplyDeleteyg pinggan bendi tu ihsan pinggan mak mertua. budu plak hadiah kawin dr mak mertua and family :)
yang pinggan ikan tu hadiah kahwin mak dr kamrol dan wani tau....
gila berzaman idak tuko2 pinggan. hahaha....
hihihi....sedap btul la budu eynda.... dr tak larat nk makan jamu budu.... lgsung boleh nmbh nasik :))
ReplyDelete