AdAmTifSyah Family

AdAmTifSyah Family

Saturday, July 7, 2012

Roti Naan Cheese di D'Naina Restoran dan Baju Bundle Kanak2.


Rutin hari ini menten macam biasa....
Anak sibuk ke sekolah.... mak plak amik kesempatan beres2 segala bagai keje umah. 
Itu pun tak habis jugak la. 
Huhuhu....
Tu la dia.... duty surirumah tangga memang tak pernah habis. 
Letih usah cakap....
Tapi kepuasan tahap maksimum jika semuanya berjaya disiapkan. 

Mak nak cerita tentang dinner tadi. 
Dinner 6 Julai 2012.
Malam Sabtu memang mamak day bagi family mak. 
Dengan kata lain, memang tak masak la atau dapo tutup :)
Kami akan lepak di restoran D Naina Seksyen 5, Kota Damansara untuk menikmati roti naan cheesenya yang seriously marbeles. 
Roti tu memang feveret anak4 dan mak :) 
Ayah plak ayam tandoori. 
Digandingkan plak dengan air limau panas....
Terangkat ooo. 

Tak nak cakap banyak2 sebab dah tiba waktu untuk ngorok :) 
Nak share pic jek ok. 
Kalau korang teringin, leh la pi restoran mamak ni yer. 
Lengkap tau. Western, siam, melayu, india menus ada belaka. 
Tinggal order jek ok. 


Sementara tunggu pesanan, anak3 main game. Jadi memang aman la. Sebab masing2 ralit bermain. Kalau tak memang agak huru hara setiap kali kami santap di luar. 


Mak nak posing jugak ok :) Macam jelas lagi parut chicken pox mak tu eh..... Kena masa cuti sekolah baru nih. Kulit orang tua macam take time jugak la nak recover. 


Tu dia Aisyah.... Nikmat menikmati roti naan cheese panas. Melting cheese.... yummy ooo!


Ni la dia roti naan yang sedap itu. Gambar ni tak merangsang naluri korang nak mentrynya kot.... hihihi. Mak hanya pakai kamera tepon jek. Tak pakai kamera. Kang nampak macam beria lah plak kan :)) Tapi memang sedap la. 


Fish and chip menjadi pilihan awatif dan adham hari ni.... Lain sket dari minggu biasa2nya. 


Usai makan2 di kedai mamak; kami pun langsung balik ke rumah. 
Plannya nak beli groceries sket. 
Tapi ayah kata dia letih....so esok aje lah sopingnya. 
Sampai2 umah, jiran sebelah invite kami ke rumahnya. 
Dia sedang memasang astro murah di kediamannya. 
Dengan bayaran rm1500 mampu dapat semua channel astro dan tiada bil bulanan. 
Mak tak ingat plak apa ke nama servisnya ni. 
Tapi gitu la....
Nak jadi cerita, jiran ni baru memulakan biz baju bundle dari Australia. 
Kalau di facebook, katanya kedai dia namanya Gedung Airis..... 
Aissshhh apa lagi, mak pun intai2 la apa yang menarik. 
Mostly baju kanak2. 
Selai rm3 jek. 
Mak rembat jugak dalam lapan helai..... 
Boleh la gegirl ni wat pelasah tukar2 pakai sehari-hari. 
Ayah yang sedang bersembang tu hanya menjeling tengok mak yang ghairah mencari baju yang cantik2 itu....
Hihi risau duitnya melayang lah kot gamaknya. 
Ekekeke..... 
Tapikan girls amat suka. 
Berpusing-pusing posing try. 
Hihihi....... 




Okey lah.... cukup tara nih.... esok plak kita kepochi. 
Da da ..... :)))
Sweet Dream :)


No comments:

Post a Comment