AdAmTifSyah Family

AdAmTifSyah Family

Monday, October 10, 2016

Tokoh Murid HEM Sept 2016 dan Kelas Terbersih.


Hari ini anak2 bersekolah seperti biasa. 
Hari ini anak2 tahun 5 exam UPKK di sekolah agama. 
Ramai lah yang tak datang ke sekolah kebangsaan sebab ustaz dan ustazah di sekolah agama mengadakan kelas tambahan saat akhir. 
Adham tak ambil sebab dia tak ke sekolah agama. 
Jadi dia ke sekolah seperti biasa. 
Ada hampir sekelas jugak la apabila dicampur2 dengan semua murid tahun lima yang tidak mengambil UPKK. 
Tapi untuk kelas Adham, hanya dia je yang datang. 
Yang tak ambil UPKK nampaknya mengambil peluang untuk study for exam di rumah sahaja. 
Hihihi..... 

Isnin ialah hari perhimpunan anak-anak di SKTBS. 
Ada kejutan terjadi. 
Hahahaha. 
Punya la excited Azhad Adham cerita kat mama sejurus sahaja masuk ke kereta tengah hari tadi. 
Jeng-jeng...... 

Azhad dapat tokoh murid HEM bulan September bagi pihak murid lelaki. Kata Cikgu Fadzilah, pemilihan diambil berdasarkan ketrampilan dan kekemasan diri murid. Hahahaha... 


Tahniah Azhad. Moga lebih bersemangat ye. 
Oooopsss itu bukan piala Azhad ye. 
Itu piala Adham. 
Eh bukan Adham yang punya jugak tu hahaha!
Tapi kelas Adham yang punya!
Hahahaha. 
Kelas Adham dapat anugerah kelas terbersih tahap 2. 
Gara-gara kawan2 lain absent, Adham lah yang kena naik pentas ambil trofi pusingan. 
Hahahahaha..... 
Dan yang bestnya, piala tu dia bawak balik. 
Sabo je la anak. 
Nanti Jumaat mak nak suruh dia pulangkan ke sekolah. 
UPKK habis Khamis. Jadi Jumaat kehadiran anak-anak ke sekolah insyaallah penuh. 
Jumaat Adham akan ke sekolah. 
Selasa hingga Khamis, mak nak cutikan Adham. 
Study kat rumah je. 
Hihihi..... 

Okey laaa bye diary. 


No comments:

Post a Comment